Продажі та маркетинг

Galeco з точки зору продажів це в першу чергу ПАРТНЕРСТВО.  Під поняттям партнерства ми розуміємо, що проблеми нашого клієнта є і нашими проблемами. На це орієнтується наша діяльність. Також однією з цінностей є ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД.  Кожен випадок, кожен клієнт  може мати індивідуальні потреби та очікування, а ми не обмежені схематичним мисленням, нашими рішеннями і діями задовольняємо ці очікування. Важливим моментом  у Відділі продажу, є РАДІСТЬ ВІД ТОГО ЩО МИ РОБИМО. Робота є обов’язком, але зовсім не неприємним обов’язком. Ми стараємось тішитись продукцією, що виготовляємо,  а це безпосередньо позитивно впливає на результати наших дій.

З описаних вище цінностей, ми переходимо до окремих областей в рамках Відділу продажу та маркетингу:

ПРОДУКТ

  • БЛИЗЬКІСТЬ РИНКУ– уважно слухаємо  пропозиції менеджерів, працюючих на місцевості та перевіряємо свої дії за допомогою маркетингового дослідження – це дозволяє приймати успішні  рішення.
  • СТРАТЕГІЯ ДИФЕРЕНЦІЮВАННЯ – як спеціалісти в відводі дощової води, ми пропонуємо і інші, часто кращі рішення, ніж стандартні, діючі на ринку. Це дозволяє виділятися на фоні конкурентів та надає нашим клієнтам конкурентний продукт.
  • ШВИДКІСТЬ РЕАКЦІЇ – процес прийняття рішень, включаючи у себе ідентифікацію необхідності в продукції, оцінку економічних аспектів в Galeco і створення нового продукту це все складає інколи близько 10 днів.
  • ІННОВАЦІЙНІСТЬ – розглядається як постійний пошук нових рішень по продукції, технологіях та ринках.
  • РИНВА – ЦЕ НЕ ТІЛЬКИ ФРАГМЕНТ  ПЛАСТМАСИ ЧИ МЕТАЛУ– водостічна система це конкретні вигоди для інвестора чи підрядника – в рекламних матеріалах ми стараємось наголошувати на переваги. Саме вони впливають на те ,що ми вибираємо той, а не інший продукт. А продукти Galeco переваг мають багато.
  • КОМПЛЕКСНІСТЬ РЕКЛАМНИХ ДІЙ – просування, це декілька областей, до кожної з них ми відносимось однаково.
  • ПРОСУВАННЯ ПРОДАЖІВ це багаточисленні програми, налаштовані на продаж, ціллю яких є стимулювання продажу продуктів, зацікавлення підрядників, щоб вони рекомендували системи Galeco; інформаційні матеріали, підтримуючи наших клієнтів у продажі продуктів, сотні експозиторів та гаджети які користуються найбільшою популярністю .
  • PUBLIC RELATIONS ТА РЕКЛАМА це у нас взаємопов’язані дії які разом дозволяють нам кожного року ефективно передавати інформацію про продукцію та фірму мільйонам отримувачам.
  • НАВЧАННЯ це можливість безпосереднього контакту з виконавцями, щоб переконати їх у наших рішеннях, та дає можливість отримати допомогу фахівців. Навчання це для нас також можливість дізнатися очікування клієнта. А швидкий ланцюжок рішень дозволить блискавично впровадити їх в життя.

ПРОДАЖ У ПОЛЬЩІ

  • ПАРТНЕРСТВО – це найбільш безпечний спосіб довготривалого росту – розвиток відносин з ринковими партнерами на базі спільної цілі, який являється отримання максимальної вигоди від продажів систем Galeco. Ми прагнемо цього завдяки мережі дистрибуції, заснованої на оптових магазинах, що спеціалізуються на будівництві дахів.
  • АСОРТИМЕНТ – в мережі наших восьми торгових офісів находиться повний асортимент пропонований фірмою. Навіть нетиповий колір нетипового розміру кожної системи доступний відразу.
  • КОМПЕТЕНЦІЯ – кожний Керівник торгового офісу має широку компетенцію для прийняття комерційних рішень на підпорядкованій  йому території. В рамках затвердженої Торгової політики та Маркетингової стратегії кожен менеджер самостійно створює підпорядкований  йому ринок.

ЕКСПОРТ

  • ПРИСТОСУВАННЯ – кожний ринок має свої уподобання, до яких ми підходимо індивідуально.  У нашій пропозиції є п’ять різних водостічних систем кожна з них доступна різних розмірів та у широкій кольоровій гамі в сумі більше 1000 різних позицій в пропозиції.
  • ДОВІРА – співробітництво на експортних ринках не рідно потрібно засновувати на взаємній довірі. Крім формальних процедур і підписаних договорів потрібних в зовнішньоекономічній торгівлі, важливим фактором успіху являється довіра – зі сторони Galeco, те що Партнер буде брати участь в розвитку марки на даному ринку і зі сторони Партнера – на хорошій ринковій системі, при стабільному постачальнику, можна створити прибутковий бізнес. На більшості експортних ринках ми вже багато років співпрацюємо з тими самими Партнерами – довіра виправдовується.
  • КОМПАНІЇ – на ринках, на яких ми бачимо потенціал продажу і можливість ефективного розвитку прямої мережі,  ми інвестуємо у власні  компанії. Вони організовуються за зразком національних торгових підрозділів.
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОДАЖУ –на ринках де ми діємо безпосередньо або за допомогою дистриб’юторів ми стараємось як можна ближче досягнути свідомості можливих клієнтів та інвесторів. Galeco вже багато років бере участь в важливих виставкових заходах,  зокрема, в Будапешті, Бухаресті, Києві, Москві або  Парижі.

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

  • 100% PL – ми віримо, що польський виробник, польська ідея, польський продукт і польське трудолюбство є гарантією успіху в сучасній Європі, незалежно – на схід чи на захід від Вісли.
  • ПРЕМІЇ, отримувані фірмою, свідчать про те, що ринкова стратегія Galeco виправдовує себе на практиці.
  • ДИНАМІКА продажі являються вимірювальним підтвердженням цього.

І це все з посмішкою)))